Escola de pares

Volem que al llarg de tota la vida d'un fill o filla al nostre centre, els pares i les mares puguin trobar en l'escola el seu partner educador. Des de la primera visita que ens facin per interessar-se en la Socrates Educa® International School i el seu model educatiu, fins al més petit dels detalls i dubtes que puguin sorgir al llarg de tota la vida escolar, ja siguin acadèmics o personals.

Per fer-ho, les famílies trobaran diversitat d'oportunitats i mecanismes per parlar amb l'escola i la seva comunitat, tant amb l'equip professional com amb altres famílies i alumnes.

En un primer nivell de seguiment i acompanyament del dia a dia dels seus fills i filles a l'escola, les famílies rebran sistemàticament reunions de presentació al llarg del curs, ja sigui a nivell d'escola, a nivell del seu cicle o dels cursos dels seus fills. Igualment, es faran reunions de tutoria, en què podran parlar de manera individualitzada amb els tutors/es i el professorat.

S'amplia l'acompanyament mitjançant altres situacions que l'escola presenta i que, de manera activa, van oferint-se durant tot el curs escolar.

Entre d'altres, s'organitzen actes i esdeveniments diversos:

• Xerrades TIC
  • Xerrades d'alimentació
  • Xerrades del Departament de Suport Psicopedagògic de l'escola
  • Xerrades d'orientació acadèmica per als joves adolescents (ESO i BAT/IB)
  • Xerrades de suport a l'alumnat més petit (infantil i primària)
  • Accés directe i fluid amb l'equip docent
  • Revisions trimestrals i tutories
  • Jornades pedagògiques

Informació sobre el funcionament de l'escola, operativa i serveis:

• Benvinguda a les noves famílies
  • Calendari escolar, dies especials, setmanes especials, etc.
  • Transport escolar
  • Cafeteria