Admissió

Gràcies per interessar-vos en la Socrates Educa® International School. En aquest apartat us donarem tota la informació necessària per al procés de matriculació dels vostres fills i filles.

Entenem que la tria de l’escola és una de les decisions més importants de la vida familiar, per això us convidem, pares i mares, a visitar l’escola i a conèixer a fons tot allò de què podran gaudir els vostres fills i filles en integrar-se a la Socrates Educa® International School. Parlarem del model educatiu, d'aspectes acadèmics, però també, i sobretot, de la vida escolar, i visitarem el centre per poder ajudar-vos a imaginar l'entorn físic, emocional i educatiu on tot ha de combinar-se per aconseguir la millor educació i la felicitat dels vostres fills i filles.

Per fer-ho, hi ha dies de presentacions i dies de visites. Per als pares residents a l’estranger que no poden fer la visita, o en temps de confinament i restriccions de mobilitat, oferim la possibilitat de fer entrevistes virtuals i visites personalitzades.

Per demanar hora, si us plau truqueu a Secretaria (+34 977 325 620) o envieu-nos un correu electrònic a:

admissions@socrateseduca.org

Després de fer la sessió informativa i d’haver emplenat un breu qüestionari, comença el procés d'admissió i podreu sol·licitar la matrícula. Amb aquesta finalitat, compartirem i us explicarem tota la documentació que cal que aporteu i la que haureu de signar. L’admissió es fa efectiva un cop aprovada per la Comissió de Matriculació.

El procés de matriculació està obert tot l'any, des de P1 fins a BAT/IB.

Addicionalment, també podeu emplenar el formulari següent per sol·licitar una visita/entrevista:

Formulari Visita

Contacta'ns: